Moves like Mick Jagger

Hej vänner! Återigen har det gått hundra år sedan jag skrev här senast ... Sorry about that.
Skolan har dragit igång på allvar och MAN vad mycket det är att göra! Om det inte är en text som ska analyseras är det 12896108736 sidor som ska läsas, skrivning+megainlämning som man ska plugga till, and so on, so on ...
Dock är det intressant, jag gillart. Men jag är stressad. Så jävla stressad. Det vi sysslar med just nu är det jag hade svårt för i grundkursen, vilket innebär att det blir trippelt med plugg och koncentration! Så där har ni svaret på varför uppdateringen suger ...

Idag ska jag se Ark med A och H. Blir roligt! Slutar fyra så jag kommer vara helt slut och allmänt borta när jag träffar mina vänner, haha. På grund av det, okej inte bara, men ja, tänkte vi ta oss några öl innan vi drar till Mejeriet. Behövs. Känns hemskt, men jag känner inte riktigt peppen. Visst, det ska bli roligt som sagt, men jag känner liksom inte WOOHOOOOOOOOOOOO, you know? Kan bero på att jag nyss läst 30 sidor vetenskaplig text, känner mig lite ... trött och seg. Får peppa till under dagen, det är fan sista gången man ser sitt tidiga tonårs absoluta idoler! Kommer blir fint, vi kommer säkert stå där och böla, alla tre. Mycket känslor och fina (även jobbiga) minnen som kommer flöda inne på Mejeriet! Hoppas de spelar lite gamla godingar också, inte bara Itaftrs, Lybd, Calleth och sedan en miljard nya, bedrövliga låtar. Okej, det finns ljusglimtar i deras nya material också, eller iallafall den där gröna skivan, "Prayer for the weekend"? Inte hört den nya. Fan vad det verkar som att jag vill låta cool, haha!
"Eh, NEJ, jag har inte hört deras nya skiva? Att lyssna på och tycka om The Ark är sååååååååååååååå 2001!"
Det är inte så jag menar. Eller, jag menar det i den bemärkelse att de musikmässigt var bäst 2000-2002, men live har de alltid varit grymma. Men ja, i musikväg har jag inte gillat deras senaste skivor. Lite för ... jag vet inte. Mespop. Eller något. JAG VET INTE. Men jag vill inte verka cool, för det vet jag att inte är, haha. Ingen som uttrycker sig så som jag citerade är cool, det är bara töntigt.
OKEJ fyfan vad mycket ordbajseri! Tillbaka till kvällens spelning! Som sagt hoppas jag på mycket gammalt. Hade varit nice med lite "2000 light years of darkness", "Laurel Wreath", "The most radical thing to do", "Hey modern days" ... gah, allt på de två första skivorna är GULD!

Aja ... Innan det är Ark-time är det även skol-time och jag ska få tillbaka en analys jag skrivit ... Den SUGER. Och jag kände mig inte bättre till mods när min lärare sade att han skulle vara "extra kall och elak" i sin rättning. Hej, failure ahead! Men som sagt är detta min svaga punkt och jag behöver all hjälp och tips jag kan få. Så, om och när han failar mig ska jag se till att göra bättre ifrån mig nästa gång! Som tur är påverkar inte de här analyserna betyget, utan det är den sista, superdupermegaanalysen, som är avgörande för das betyg ...

Nej, nu skall jag kolla på ett avsnitt av älskade "Criminal Minds" (Logan är bland det vackraste som gått/går på denna jord), sedan fixa till mig och därefter dra iväg till skolan (ååååååååååååångest)!
Hoppas ni får fint och allt sånt där. Lovar att bli bättre på att uppdatera här! Skönt att ha ett ställe att skriva av sig på ...
Take care sweethearts. Puss. :*
/Liv.

Ps. Justja! I princip den största anledningen till att jag tänkte uppdatera var för att jag ville dela med mig av låten här under. Är inget stort fan av Maroon 5, sångaren är en poser osv, men den här låten är så JÄVLA BRA!!!!! Och Christina Aguilera är en gudinna ... Hade en CA-kväll igår, gick igenom alla hennes videos på youtube, vilken kvinna, vilken kvinna! Lyssna nurå, sjukt bra låt! Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0