Hej

Lord, just give me helg ... Det här är helvetesveckan, helvetesveckan är det här. Drömde en mardröm i natt, drömde att jag hade fått U på min textanalys ... KUL! Säger allt om hur nojig och ångestfylld man är 24/7.
Är på tal om plugg så jävla trött på Lunds Universitet. Okej, överlag är det tusen och åter tusen gånger bättre än MAH, MEN, lärarna, "lärarna"! Märks att de är professorer och inte har läst en poäng pedagogik ... Och om det har gjort, vetefan vad de har gjort av sin pedagogiska kunskap ...

I helgen skall jag på tal om inget blir skitfull, det har jag bestämt. På fredag går vi ut med klassen, firar att retarddelkursen äntligen är över. På lördag skall jag träffa min fina, fina klasskompis från lärarhögskolan och ta ett glas vin/en öl/både och på Arre. Och så skall jag NJUTA. Njuta över att inte ha ett piss att plugga! Lovely!

Såhär ser mitt hår ut. Ungefär. Inte så gult som det ser ut. Aja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0