3 days

Trött tjej, check.
Suttit sedan halv tio (tog sovmorgon, det ni!) imorse och skrivit på min stilanalys. It's not hard, men ni vet, man vill att det skall vara perfekt. Jag är en sådan person som får en fruktansvärd prestationsångest. Alltså, riktigt jävla fruktansvärd. Magsårsvarning. Hade en inte så jättemegabra redovisning i måndags, ville krypa in under en sten och aldrig titta ut igen. Så besviken var jag på mig själv.
Jag vet att jag måste ta det lugnt, det är fan inte hela världen. Så länge man gör sitt bästa. Och allt sånt där skitsnack. Funkar inte riktigt på mig, tyvärr. Inte roligt!

Har haft en liten pluggpaus på en timme, åkte in till stan och handlade lite kläder. Pepp, pepp. Vet inte riktigt varför jag gick in här och skrev detta otroligt tråkiga och ointressanta inlägg. Ville väl bara berätta att jag ha prestationsångest i skrivande stund. Fy fan för den.

Imorgon skall analysen lämnas in, därefter har jag helg. Skönt! Sure, analysuppgift till på måndag men vad fan, lite ledigt skall man ändå få ha! Annars kommer jag gå i tusen bitar.

Läste för övrigt på Sandras twitter att det sedan igår har börjat bildas en kö på Gröna Lund, The Arks sista spelning äger rum där. PÅ FREDAG. Förlåt men; aaaaaaaaarrrrgh hahahahah! Visst, jag vet hur det känns, man vill vara ABSOLUT först i kön så man har en säker plats längst fram i mitten framför Ola. Men ... tre dagar innan? Är det inte lite väl? Mysigt om det börjar ösregna och ha sig ... Men ja, vad gör man inte för sina idoler?
Det längsta jag har köat inför en Arkspelning är ... hm ... 16 timmar, tror jag. Det sög, som in i helvete. Var roligt och mysigt och så, men fyfan vad man mådde skit sedan dagen efter, kroppen var helt förstörd ...
Aja, det är ju sista spelningen och allt, så man kan väl förstå om alla hardcore fans vill slå till stort då de köar inför en Arkkonsert för sista gången! Bara lite roligt, och oväntat! Jag tippade på att folk skulle börja komma dagen innan ...

NEJ, nu kan jag inte ignorera min stilanalys längre! Tillbaka till textens fantastiska värld ... Säger jag smått ironiskt ... Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0