Hey

Hej darlings.
Long time, no see... Again. Sorry for that.
Det har stått pluggpluggplugg (och lite jobb) på schemat de senaste veckorna, jag har verkligen bara pluggat och jobbat.
Imorgon börjar en ny delkurs, textanalys. Är väldigt pepp, "gammal" litteraturvetare som man är! Hehe. Nice.

På tal om plugg är det hög tid att söka till höstens studier. Har inte hunnit göra det än, ska göra det i veckan. Det blir antingen fortsättningskursen på den kurs jag läser nu eller en kurs som heter Svenska: Språk och litteratur. Just nu är jag inne på språk och litteartur-kursen, då den är mer inriktad mot skolan. Men vi får la se! Blir nog att slänga iväg ett mail till studievägledarna på MAH och höra vad de tycker...

Annars då? Som sagt, skola och plugg. Det har varit härligt väder ute, våren verkar vara på väg (får vi hoppas)! Sådant gör en glad, doesn't it? Köpte nya glajjor igår. Topshop, riktigt schygga, love them.

Imorgon blir det delkursstart och därefter lek med mina fina kickor, hihi.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, ville bara mest uppdatera, haha. Vill fortfarande se Stone Temple Pilots SO bad. De verkar dock hänga in the US jävligt mycket för tillfället. Bu. Come to Europe!

Nu ska jag ta en cigg och sedan måla naglarna. Take care! Puss.

Ps. Just det! Imorgon ska jag boka tid hos frisören. Iiih! Lite nervigt måste jag säga, men samtidigt sweet, såklart! Hehe. Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0