The Becoming

Ahhhh, vilket underbart väder! Solen steker på här i Lund, det är verkligen sommarvärme ute! Och ja, det är väl sommar också... Ehm. Hehe. Förlåt, jag är trött, som in i bomben. Kan inte sova på nätterna. Vet inte om det beror på värmen eller vad fan det kan vara. Gissar på det första alternativet.
Igår träffade jag och brorsorna farsan för första gången på... I don't know. Min lillebror har träffat honom någon gång varannan månad eller så, storebror likaså (dock lite mer sällan) och jag ... det måste ha varit någon gång förra året. Eller? Minns inte riktigt. Anyway. Det var trevligt! Ja, det är sant! Vi satt i stadsparken, drack islatte, käkade glass, flummade som in i helvete. Alltså: om mina vänner tycker att jag har sjuk humor - då ska ni höra min farsa! Det är helt självklart vart jag har fått humor-genen ifrån, fyfan vad rolig min pappa kan vara ibland alltså, hahaha. Äkta retard. Iallafall, det var faktiskt trevligt igår. Första gången på länge man inte skiljs asförbannad på farsan. Vi ska ses nästa vecka igen, sedan åker vi till Grekland och han ska iväg på sitt håll. Trevlans. Känns wierd att skriva så positiva saker om min far, men det är bra! Som alkypalkybarn är man medveten om att man inte ska ha några förhoppningar o.dyl. och jag har varit experternas expert på att inte ha några förhoppningar, men den här gången tillåter jag mig själv att ha det. Don't ask me why - det känns annorlunda den här gången. Äh, fan, jag ska inte skriva så, då kommer det säkert gå åt helvete. Men jag håller tummarna för att han ska bli fri från skiten, det gör jag!

Okej, nu går jag över till något annat innan den här bloggen blir ännu mer deppo än vad den redan är, haha. Fy fan vad jag är hungrig, har inte käkat sedan frukost. Ska gå och rota lite i kylskåpet tror jag nog allt...
Här får ni en gaaaaaalet bra låt. Åh, NIN. Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0