Reptile

Tja! Nu hinner jag uppdatera lite. First of all; hoppas allt är bra med er!

Igår lämnade jag in mitt sista arbete på grundnivå. Kändes riktigt jäkla härligt, om jag får säga det själv! Nu är det sidoämnen som gäller i 1½ år, sedan går jag upp på avancerad nivå i 1½ till och sedan, sedan min vänner, är jag färdig! Lycka! Pepp gånger en miljard!

Igår började jag även mitt första sidoämne - Svenska: språklig inriktning. Kan säga som såhär, det kommer att bli en lååååång och intensiv termin, men it's cool, it's cool! Jag vill lära mig, och för att lära sig måste man ibland slita ihjäl sig, vilket jag i princip gjorde nu i höstas. Så det känns nice!

Golden Globes igår, eller jag natten till igår. Kollade dock på det igårkväll. Ricky Gervais var som vanligt fruktansvärt rolig och bäst (dock klår ingenting förra året - herregud så jävla sjuk!!). Läste att han fått lite prob efter söndagens gala, tydligen blev de som anordnar hela skiten jäkligt sura och offended, verkar som att han inte kommer att få hålla i galan något mer. Buhu. Han som är så sjukt rolig! Aja, han lär få andra host-jobb i framtiden (come on, Oscars. Eller har han hostat det innan?).

Kul att Trent Reznor och Atticus Ross vann för Best Original Score. Inte lyssnat på all musik från TSN, men det jag hört har varit grymt. But what else? Reznor är fantastisk...

Nej, nu måste jag fixa lite och sedan bär det av till Malmoe. Vi hörs! Ha det fint. :)
Pusspuss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0