Day seven

Trött... Idag blir det plugg, samt iväg till en klasskompis och snacka lite shit. Nice.


Min bästa vän

Riktigt svårt att avgöra. För några år sedan hade jag en enorm umgängeskrets som till största delen bestod utav ytliga vänner. Nuförtiden är de jag umgås med mina närmsta, bästa vänner. Jag kan nog inte säga att just en av dem är min närmsta vän. Den jag umgås mest med är A, men det finns även de jag inte träffar lika ofta som jag håller nära.
Mamma är en av mina absolut bästa vänner. Kan låta himla töntigt att ha morsan som bästis, men vi har kommit närmre varandra de senaste åren. Hon är så bäst.
Så, ja. De jag har runt omkring mig är mina bästa vänner, jag kan verkligen inte utnämna en av dom till min "bästis". I love them all lika mycket. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0