Busy days

Hello.
Fy sören vad trött jag är... Hade bara velat ligga på soffan hela dagen med laptopen i famnen och glo på Mad Men.
Men nej, här vare plugg. Plugg, plugg, plugg.
MYCKET tuffare än högskolan, that's for sure! Och det är mer givande, faktiskt. Älskar högskolan på alla sätt och vis, men det känns på något sätt som att universitetet ger mig mer. Har inte direkt någon förklaring på den punkten, antar att det handlar om att det är mer strikt och powpowpow. Bra förklaring va? Haha. Ni förstår. Kanske.

På fredag skall andra uppgiften in. Yes, vi har redan hunnit skriva och lämna in en text sedan jag började kursen. Men det är lugnt. Lite stressande, men lugnt. Ändå.
Den här delkursen är väldigt intensiv, inlämningar och/eller muntliga föredrag every week. Man känner sig lite stressad. Jag hänger iallafall med och känner att jag förstår allting, och det är nog ändå det viktigaste i det hela.

Grupparbete today. Tror jag kommer att behöva tre liter kaffe. Uh. Sedan blir det hem och läsaläsaläsa, pluggapluggaplugga. Uh. It never stops!

Okej, nu har verkligen hela inlägget handlat om skolan. Ah, vad bad egentligen. Men det är verkligen det enda som händer i mitt liv just nu. Klassfest i fredags, det var trevligt, inte för att det hände så mycket. Men roligt var det allt!
Längtar till Grekland. Behöver semester. Hade i princip ingen julledighet, så Grekland kommer sitta så jäkla bra i juni. Wonderful.
Nu måste jag gå och duscha, jäklar vad lätt man fastnar framför datorn, eller hur!? Daaamn. Stress, here I come...

Hoppas ni mår fint, ta hand om er. Puss.

Saknar Berlin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0