Arc

Hej.
Jaha, vad ska man skriva här då? Haha... Rätt galet att jag fortfarande håller igång den här bloggen.
Första delkursen är nu färdig, känns gutt. Har varit väldigt intressant och lärorikt! Snacka om att utvecklas på fyra veckor! Och nu drar grammatikdelkursen igång... Oooooooooooooh my! Det kommer bli P to det LUGG, my friends!

I helgen döps A's son, åh, kommer bli fint. Åker upp till Halmstad på lördag, dopet är på söndag. So I'll have some time with my dear friend! :) I miss her! Kommer bli roligt! Så imorgon blir det doppresent-jakt. Vad fan köper man? Är sämst på presentinköp, men jag hittar nog något!

Lyssnar på Pearl Jam. Var ett tag sedan, har varit en hel del annan musik nu. Men alltså Pearl Jam. Varje gång jag sätter igång en Pearl Jam-låt blir jag som nyförälskad. Det är sjukt hur mycket jag älskar de männen. Underbara underbaringar. Saknar Berlin. Wuhlheide. Sommaren. Värmen. Men framförallt Pearl Jam. Bäst, bäst, bäst.

Nu fortsätter njutandet på Spotify!
Hoppas allt är bra med er! Take care.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0