Light years

Tja. Påsken var mysigt och väldigt "Lost"-ig. Seriously, vi glodde på "Lost" heeela jävla påskhelgen, haha. Nördar, or what? Nice var det iallafall.
Idag var det opposition som stod på schemat vilket gick helt okej. Imorgon kommer hemtentan ut och gaaah vad jag har prestationsångest! Awell, bara att sätta igång med det direkt.

Annars då? Well, det är jävligt varmt ute. Nice, har dock nada sommarkläder. Uh. Måste införskaffas inför Grekland, annars blir det svettpöl av det hela, haha.

Fyfan vad jag saknar Berlin. Minnena kommer verkligen starkare tillbaka när värmen kommer tillbaka. Vill verkligen tillbaka, fan vad jag vill tillbaka! Eller att de kommer dit igen och man får uppleva allt det där igen... Men det 30:e 2010, friends, inget kommer att toppa det alltså. The best night ever.

Nu ska jag fortsätta slappa och lyssna på fina PJ. Checka in videon nedan, kan knappt förstå att jag var på plats... Mäktigt. Take care. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0