Torsdag... är det väl?

God moooooooooooooorgon... Zzzz, rättare sagt.
Om ca 20 min går bussen, iväg till praktiken. Don't get me wrong; det är skitroligt, men just nu känner jag bara "Ääääee, skall jag gå upp och krypa ner i sängen igen?". Det hade suttit jäkligt fint. Får sova ut på lördag istället. Bu.

Efter praktiken skall jag springa runt och leta efter Soundgardens nya platta. Får nog bli i Malmö jag gör det, för det finns väl ingen skivaffär i Lund längre? Tror den enda vi hade har lagt ner nu också... Fail, Lund, fail.
Sedan skall jag hem och försöka sätta igång med den förbannade boken som skall läsas ut tills på måndag... Gaaaah.

Nej, nu måste jag fixa till det sista innan jag drar. Ha en lovely day, everyone! Ser ut att bli en fin höstdag här i Lund.. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0