Sweet sunday

Hello sweeties.
Är det redan söndag? Usch vad helgen har gått fort..
I fredags chillade jag med S på Arre, vi satt där i flera timmar och snackade shit och umgicks. Love her.
Igår var det som sagt "Kulturkalas". Hm, jag hade nog snarare kallat det för "Fjortiskalas". En massa fulla människor under 16 som sprang runt och gjorde bort sig... I feel old. Ha. Men sorgligt, man blev lite äcklad utav Lund för en stund.
Mitt sällskap och jag tillbringade kvällen på lite olika ställen. Vi lyssnade på jazz, åt indiskt, hängde en stund på Mejeriet och kollade på en flamencouppvisning på Stadsteatern. Mys på hög nivå! Alltid lika underbart att umgås med the A who's not preg anymore.

Idag då? Tja... Skall en sväng till Nova, kolla om de har någon nice på Carlings. Annars skall jag nog bara slappa... Pusta ut lite.
Men nu, nu skall jag kolla på sista avsnittet av andra säsongen av världens bästa serie; BREAKING BAD! Perfektion i serieform.

Hoppas ni har och har haft en fin helg, ta hand om er!
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0