Lay there

Nu skall jag fan uppdatera, haha. Sorry, guys. Har varit jääävligt mycket på praktiken. But I like it!
Fan mitt framtida yrke, då får man suga in så mycket info som möjligt. Och så har jag världens bästa handledare, tänkte bara säga/skriva det. Mycket bra människa!

För övrigt då?
Tja, träffade A (who's not preg anymore) en stund efter praktiken idag. Lilla söta P, gulligaste bebben ever! Vi skall ses sen till helgen också. Kulturnatt i Lund på lördag tydligen. Det brukar ju vara fett... Not. Haha.

Fan vad kass jag är på att blogga nuförtiden. Ni får ursäkta. I skrivande stund är jag cptrött, så får skylla på det. Känns som påsarna under ögonen är femtio meter långa... Gaaaah!

Men jag mår bra, det måste jag säga, så jag skall inte klaga. Livet rullar på, jag har underbara människor i min närhet, utbildningen går framåt (även fast det är JÄVLIGT mycket att göra just nu...), jag känner mig rätt snygg... Ja, jag skall inte klaga helt enkelt! Förutom att jag är skittrött och närmast sönderstressad/arbetad för tillfället, då...

Hoppas ni mår fint. Till helgen skall blogga en massa, lovar. Roliga, flummiga, intressanta inlägg. Men skriver såklart imorrn också, hallååå vad trodde ni liksom!? Haha, ja, jag är trött som sagt...

Ta hand om er! Massa pussar och kramar!

Här får ni förresten en fin låt jag lyssnar mycket, mycket på för tillfället. Mannen och bandet var Pearl Jam's förband, riiiiiktigt jädra bra! Underbar på skiva, men herregud, GUDOMLIG live! Musical orgasm, eller något... Nej, usch vad vulgärt. RIKTIGT grymma live iallafall! Gåshud 100% av konserten... !!!
NJUT:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0