Hole

Hello sexy things.
Snabb update:
Redovisningen gick bra, mycket bra. Puh, snacka om att kunna pusta ut! Ångesten for ut genom dörren. Buh-bye!
Jag är ultramegatrött, sliten, sötsugen (köper nog choklad till tågresan till M-ö... lång sträcka you know. Hah.), men ändå glaaaad för fan, jag har gjort Allt jag planerat i veckan, alla jobbiga ångestsaker som behövts göras, alla "det kommer ändå gå åt helvete ändå"-saker, som visat sig gått sketabra. Go me! Mitt ego har aldrig varit på sådan här topp. Haha. I better njuta before it gets normalt igen. Ha.

Om cirkus en timme åker jag till Malmö och tar några glas vin med fina A. It's helg, bitches!
Nästa vecka och veckan därpå är det praktikdags. Skall bli skönt att lämna högskolan och projektet åt sidan för några veckor och istället fokusera på the real deal.

Näe, nu skall jag fräscha upp mig! Är lite halvskabb efter sju timmar av redovisning...
Take care, ha en nice friday!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0