Faildol

Tja.
Kom hem för ungefär en timme sedan. Man, jag har varit igång idag.
Intervjun gick jättebra, en jättesnäll tjej från min praktik som var pratglad och trevlig. Dock skulle självklart filmkameran fucka och vägrade spela in... Tack, verkligen, tack. Spelade iallafall in på diktafonen en halvtimmes intervju, samt bilder. Skall tillbaka imorgon hjälpa till på en debatt som åttorna har, även på fredag då jag även skall träffa eleven igen.

Efter jag filmat debatten imorgon skall jag in till skolan och lämna diktafonen, samt sitta och brainstorma lite på biblioteket, sedan bär det av hem och fixar resten av dagen (och säkerligen natten..) inför fredagens redovisning... Uh, wish me luck, imorgon kommer bli en lååååååååååång dag...

Nu skall jag fortsätta kolla på "Idol", de är i Malmö nu... Haha. Så fail det programmet är.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0