100903

Ångesten har släppt något. Dock gnager den omkring lite grann fortfarande. Men I'll fix it. Fan, har redan klarat av ett år på utbildningen, varför mensar jag? Och till våren är det fan sidoämnen 1½ år framåt. Come on, man!

Trött i huvudet. Ikväll skall jag träffa min finaste A och gå på bio. Var säkert två år sedan jag var på bio senast. Mys. Först kaffe på Ariman, sedan tio kilo godis och bio. Hihi.

För övrigt älskar jag Mavala's nagellack. Helt besatt har jag blivit, haha. Har ett ljusbeiget, ett gammelrosa, ett lilarosa (typ) och ett korallrosa som jag inhandlade idag. Haha. Men fan, bäst nagellack ever.
Aja, nu skall jag fräscha upp mig lite, snart bär det av till stan.

Ha en underbar helg, slappa och njut!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0