Oh, little sister

Hej finisar. Lite update såhär på kvällskvisten.
Central fältdag idag, vilket betyder att vi varit runt lite på området där vi har vår praktik och träffat olika lärare/människor inom skolverksamheten. Idag stod läsning och bibliotek på listan. Jävligt intressant!

För övrigt är det megamycket i skolan och allt jag gör är allt plugga, plugga, plugga. But I gotta do it, man...
På fredag blir det Mods igen. Hehe. Så sjukt gött att de öppnat igen, I've missed that place and those awesome people!

Hoppas ni mår fint och så. Jag är så sjukt kass på att blogga, jag vet. Skall försöka skärpa mig, för femtielfte gången hahah... Sorry.
Ta hand om er!
Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0