Tuesday, cold tuesday

Mornin'.
Idag har jag på mig mina Uggs. Verkar vara rövkallt ute så det kan nog vara skönt. Dock börjar de bli lite halvskankiga (efter förra årets snödamp), så de kommer nog inte hänga med så länge till. Hade velat ha helsvarta i år... Hittade ett par förra året, dock var de rätt fula, då ullet stack ut lite här och var, vilket resulterade i en rätt ful kontrast. Så jag sket i det. Får kolla runt lite och se ifall de säljs några fräscha fejkisar i år...

Nu skall jag snart iväg till min klasskompis igen. Imorgon skall arbetet in så vi tänkte glutta igenom varandras och kolla så att språket är goodigood nu. Man, jag hatar att skriva vetenskapliga texter, det är så sjukt lätt att det blir för många "jag" i texten, och då är det bara att skriva om. Skönt att man har en blogg där man kan skriva hur slarvig svenska som helst, haha. It's pretty skönt.

Aja, nu skall jag sticka. Vi hörs sen senare idag! Ha en fin tisdag! Puss.

Bild på världens finaste. Skulle tippa på 91-92. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0