Tisdag

Fina, fina, fina PJ...

Idag har varit en bra dag. Inte deppo-Liv, inte.
Igår sökte jag sidoämnen inför nästa termin. Tänk; snart går jag in på sidoämnena! Jäklar!
Förstahandsvalet blev en kurs om det svenska språket och hur det används överallt och utav alla, i olika sammahang, av olika människor. Jäkligt intressant. I andrahandsval blev det två 15 poängs litteraturkurser.
Ser så sjukt mycket fram emot sidoämnena!! Kommer bli riktigt roligt och intressant.

Pluggade lite när jag kom hem, klippte och klistrade i Audacity. Nu tar jag resten av kvällen ledigt, sedan blir det klipp och klistring hela dagen imorgon, så jag får det färdigt.

Aja, nog snickelisnackat om skolan, skrev ju nyss att jag skall slappa, så let's do that, bitch!! Jag är trött... Hahah.
Hoppas ni mår bra och har haft en fin dag, darlings.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0