Tears in her eyes

The current season of "Project Runway" är den absolut bästa hittils. Trodde att inget skulle kunna toppa förra säsongen med dess fantastiska designers, men wow, this season, this season!
Vet inte om ni kollat på något avsnitt, men mina favoriter är i vilket fall som helst Mondo (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!), April och Michael, de är helt fantastiska, framförallt den förstnämnda. Allt han skapar blir till magi.
Såg nyss det senaste avsnittet och herregud, jag har aldrig bölat till programmet tidigare (kanske några få tårar någon gång), men idag kunde jag inte hålla mig. Oh my, det här avsnittet var fyllt av känslor! Finaste.
<3
Helt klart det bästa avsnittet av "Project Runway" ever.
Pusspusspusspusspusspuss!

Nu skall jag fräscha och piffa till mig lite och sedan dra in till stan och käka lunch på Arre med A. PUSS på henne med!

Och på er! Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0