Oh man

Såhär har min dag sett ut:
08.00: Upp, frukost, började plugga.
12.30: Paus, lunch osv.
13.30: Pluggiz.
15.00: Paus, slappiz.
16.30: Duschiz, bakis muffinz, ätiz, slappiz.
18.45: Plugg.

Fast ok, twitter- och bloggpaus, hehe. Kul dag. Hrm... Fast ok, jag har faktiskt inte gnällt. Lite kanske, men icke mycket. Det är jävligt intressant. Men svårt, svårt som fan. Men det här skall jag fixa! (peppar, peppar)
Min kära moder satte på lite kaffe (med kardemumma i, såklart, duuuh!) som satt riktigt jäkla bra, så nu är jag fit for fight igen. Skall fixa till lite på en muntlig presentation jag skall ha imorgon (på en kvart... fyfan. Fick uppgiften i onsdags), sedan skall jag fanemig ta ledigt resten av kvällen! Yeah!

Imorgon skall jag springa på ett ärende på banken på morgonen, sedan in till kära Orkanen, fixa och trixa på biblioteket och sedan är det möte med mentorn = den muntliga presentationen.
Kommer blir en tuuuuuuff vecka. Väldigt mycket att göra nu såhär innan kursslut, men det känns ändå rätt okej. Jag känner att jag har grepp om det mesta. För en gångs skull, haha.

Nepp, tillbaka till skrivandet!
Hoppas ni haft en sweet helg, folks. Take care. Puss.

HAH, jag är osminkad så här får ni en Jävligt snygg bild på mig! Hahah, sjukt flummiga inställningar på webbcamen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0