MP

Tja. Lite update sådär vettni.
Fyfan vad dålig jag är på att skriva nuförtiden, ni får ursäkta. Skall försöka skärpa mig.

Skola, skola, skola... Wowsa, inte mycket annat som händer. Fikar med vänner, flummar i skolan, pluggar på helgerna. Nördens liv. Haha. But it'll be worth it när kursen är slut och man (förhoppningsvis, peppar peppar) klarat den. Då har jag och två klasskompisar bestämt att vi skall ta en redig vinkväll. Snacka skit, dricka en massa vin och bara njuuuuta. Längtar!

"Babe I'm gonna leave you" går på repeat här. Så jäkla mäktig. Kissar på mig lite grann nästan. Plantan hade/har en jävligt magisk röst. Fyfan vad jag önskar att jag var i min ålder under 70-talet, tänk att se Led Zeppelin live... Wow. Eller varit i min ålder i början på 90-talet, kunnat se the early Pearl Jam och Soundgarden... Mmm, nice.
Men men, vad gör det att jag drömmer? Nu är jag 22 år 2010 så just deal with it, bitch! Haha.
Jag har ju ändå sett både Pearl Jam och två fjärdedelar av Soundgarden live. Och Depeche Mode... Två gånger till och med! Så varför skall jag klaga... Fast ändå... Okej, stop it, girl!

Åhhhh, just det, Mods har öppnat igen! Eller ja, that's what S says, men you never know with him, senast de "öppnade" stängde de ner stället typ en halvtimme efter öppning... Dåligt! Men vi får hoppas att de öppnar for real denna gången, var säkert 1½ år sedan de stängde ner... Anyway, om de öppnar i helgen bli det antagligen en "Modsare" på lördag. Nice! Vet inte när jag var ute senast... Nog någon gång i annan jag åkte till Berlin... Det ni! Beat that. Ha.

Nej, nu skall jag fortsätta kolla på Monty Python-sketcher på youtube... Fyfan, bäst humorn ever. Ingen lär klå dem, ever.
Hoppas ni mår fint, ta hand om er!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0