I got you

Rätt sjukt vilken jäkla STP-period jag är inne i just nu. Älskar blandningen av de hårdaste låtarna och de vackra, känsliga melodierna... Vackert, simply vackert.

Snart ny vecka, skönt måste jag säga, varit en jäkla förvirrad vecka må jag säga... Nåväl, ny tag, nya tag.
Imorrn skall jag till en klasskompis och plugga, samt snacka lite skit, hehe. Sedan blir det pluggpluggplugg osv, på onsdags skall megauppsatsen in. Fyfan vad länge jag hållit på med den skiten alltså... Uäk.
Sedan ja, Arre på torsdag med finaste, sedan får vi se vad som händer... Än mer plugg tippar jag på...

Hoppas ni haft en fin helg. Min har varit skitbra. Utgång, flumm med familjen och plugg. Bra mix.
Nu skall jag sleepa, vi höres imorrn! Puss på er.

Ps. Vill också gratta N och M för födelsen av lilla dottern! Grattis!!!!! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0