Freda'

Snabbinlägg innan jag springer till bussen.
Redovisning idag, "the big one" eller vad man skall kalla den. Pendlar mellan att känna mig sjukt lugn inför den och att vara meganervös. Men det kommer gå bra!
Efter skolan skall jag Återigen gå till Folk å Rock och sen om de har Soundgardens nya skiva. Första gången hade den inte kommit än, andra gången var den slutsåld (vilket ändå är jävligt nice, kul att kärleken till Soundgarden fortfarande existerar hos en del!). Får hoppas på att den är inne idag, det sa iallafall mannen i kassan att den skulle vara.
Åh, älskade Folk å Rock. När butiken även fanns i Lund hängde jag där KONSTANT när jag mellan 12 och 14-15. Good old days! Var bl.a. där jag träffade Ark för första gången på en signering 2002... Fan vad kul det var!

Aja. Efter det drar jag hem, pluggar lite (måste tyvärr...) och sedan är det Idol ikväll, hihi. Känner mig så töntig som fortfarande kollar på det, men i år är det faktiskt en Jävligt grym människa med, Jay. Alltså, som jag sagt innan, hans röst är för mig där uppe vid Chris Cornell och Eddie Vedder, that says a lot!

Nu måste jag RUSA. Vi hörs kanske senare ikväll!
Ha en bra dag, ta hand om er!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0