Wo-o

Hello friends.
Jäklar vad det blåser idag! Bröl.
Jag nästintill flög till Nova nu imorse och köpte nya skor och my lovely mineralfoundation.
Använder Loréals, den borstskiten, you know? Äsch, slänger upp en bild på'ren.
I vilket fall som helst så är den bäst och får ens hy att se typ perfekt ut, typ "hej, jag har aldrig haft finnar. Finnar - vad är det?"-perfekt. Joråsåatteh...

Om en kvart går min buss, skall in till skolan för grupptalk och handledning. Examination på torsdag, again. Den här gången en såkallad rumslig gestaltning. Sedan är det bara analys av text på onsdag nästa vecka och sedan är det lov!!!! ... på fredagen. He. Men allt är fixelitrixat på onsdag iallafall. Så jävla skönt.

Kan inte riktigt förstå att det är en månad tills vi åker till Berlin i övermorgon. Får ganska så mycket ont i magen.

För övrigt känner jag på mig att det här kommer att bli en Alice in Chains-vecka. Ohja. Fyfan. Visst, Pearl Jam äger verkligen tronen, men alltså... AiC är inte långt efter. Fyfan vad underbar musik.

Aja, nog snackat, nu måste jag pissa.

Ha en fin dag i blåsten!
:*
/L.


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0