Who you are

Gaaaaaaaaaaaaaah.
SÅ. JÄVLA. TRÖTT.
Suttit i ett litet konferensrum från 8.30 till 14.30 idag. Visst pauser osv, men fyfaaaan vad trött jag är!
Och så är det kvavt och äckligt ute, vilket verkligen inte gör saken bättre... Bröl.
Sitter och försöker fila på min Power Point-analys/reflektion inför morgondagens examination.
Uh, fyfan säger jag bara. Kommer stå och snacka skit imorgon, haha. Nädå, det är inte så farligt, men fyfan, känns som man ändrar, lägger till och tar bort hela tiden. Sååååååååååådan prestationsångest, folks. Bröl, again.
En JÄVLIGT fin sak är iallafall att det är 39, 39!!!!!!!!!!!!, dagar kvar tills vi åker till Berlin! Woah! Alltså herreherreherre, jag minns när det var 192 dagar till spelningen! Alltså wow vad fint, otroligt vackert.
41 dagar till spelningen. PUSS. Hihihihi. Nervöstjej.se, hello...
Aja, nu skall jag fortsätta med reflektionsmanuset och sedan slänga mig in i duschen! Okej, kanske inte slänga mig in i den, hade nog gjort jäkligt ont. Men ja, you get what I mean. Hehe.
Hoppas ni har haft en fin dag, folks. Och juste, på fredag är det fan Salem al Fakir! Drar dit med min lillebrorsa och maybe A's lillasyster. Kommer bli la fett!
Puss på er. :*
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0