An Elk

När frustrationen är för mycket för en, när allt är kaos runt omkring, är det allt bra att fina vänner och familj, Pearl Jam och Monty Python finns.

Mina vänner för att jag älskar er Så jävla mycket (you know who you are), vi stöttar varandra i vått och torrt, har så underbart roligt tillsammans, och är helt enkelt bäst. I love you, SO much...

Min familj (okej, minus en medlem vilken jag nog tror ni fattar jag syftar på) för att vi är störst, bäst och starkast. Vi har gått igenom en hel jävla del och har klarat oss jävligt bra, ni, vi är bäst. Love you.

Pearl Jam för att de symboliserar allt jag är idag, den styrka jag har fått. Om jag skall vara helt ärlig vet jag inte riktigt vad jag hade gjort utan Pearl Jam, vem jag hade varit. Jag vet, så skrev jag även när jag var besatt av Ark (which is true, jag har mycket att tacka de små grabbarna för), men Pearl Jam, de symboliserar... jag vet inte. Allt låter bara så pompöst när jag skriver/säger det, men ja... Ni som läser den här bloggen har nog märkt att PJ betyder mycket för mig, styka, hopp, glädje, lycka. Alla vackra känslor som finns. Thank u.

Monty Python för att de helt enkelt peppar mig. Kan kännas lite random att skriva om MP efter att ha lovordat och varit väldigt känslig i de ovanstående styckena, men fan. Alltså Monty Python, herregud vad de männen peppar mig. Inspirerande, härligt flummiga och bara alldeles... alldeles underbara! Hahahah. Bortsett från ett fåtal lame sketcher, älskar jag ALLT de gjort. Favoriterna är "Flying lessons", "Miss Anne Elk", "The dirty vicar sketch", "The funniest joke in the world", "The fish-slapping dance", med flera, med flera... Och så får vi inte glömma "The Meaning of Life" och "Life of Brian", den sistnämnda är nog en av de roligaste filmerna e-v-e-r. Hihihihi.



Sådär, nu har jag varit lagom öppen och ärlig och allmänt blödig. Som det skall vara. Eller något.
Kände bara för att skriva av mig. Snart är det sommarledighet, vilket varar i hela tre måndader (wohooo!) och, framförallt, Pearl Jam i Berlin, som jag såååå många gånger tidigare nämnt.

Puss på er, puss.
:*
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0