Small town

Hej.
Ja, som ni, I guess, märkte på förra inlägget, så fixade jag salstentan.
Alltså, om ni bara visste vilken ångest jag hade inför och efter den.
Trodde verkligen att ett "FAIL" väntade mig i inkorgen på studentmailen, men icke.
Inget mail alls. Och, jag vet jävligt konstig metod, inget mail = DU FIXADE DET!
Puh, så jääääkla skönt!
Nu är det två examinationer och en textanalys kvar, sedan är det sommarlov!!!!!
Wiie.
And you know what sommarlov means för min del.....
PEARL JAM!
♥♥♥
För övrigt är jag jävligt trött och sliten. En del trubbel hemma, och som vanligt måste jag agera föräldern i det hela.
Kanske låter "helt sjukt" i era öron, men trust me; jag är van.
Men jag skall inte klaga, om lite mer än en månad åker jag till Berlin och ser Pearl Jam!
Strength, som in i helvete!
Ta hand om er, snyggingar.
:*
/Liv.
Finisarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0