Sheldon: No, the X-men were named for the X in Charles Xavier. Since I am Sheldon Cooper, you will be, my C-men.

Vill se Pearl Jam nunununununununununu. Bara så att ni vet.
Vi har choklad hemma. Och en massa "The Big Bang Theory".
Imorgon har jag möte med min mentor, och skall fixa inför analysen.
På onsdag är de redovisning av textanalys. Och fyra veckor till spelningen.
På torsdag är jag ledig.
På fredag är det kursutvärdering = SOMMARLOV.

Återigen:
Vill se Pearl Jam nununununuuuuuuuuuuu.
Herregud vad jag längtar. Herregud vad magiskt det skall bli. Umgås med fina fans och tillsammans njuta av både en öl eller fem, och framförallt; Pearl Jam.

"The Big Bang Theory" var det ja. Sheldon for president!

:*
/L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0