Lundakarnevelj

Tja.
Hoppas allt är fint med er. Allt är bara bra här, trött och sliten dock, men vafan. Hah. 34 dagar till Berlin so why klaga!?!
Här kommer lite bilder från det o så flummiga karnevalståget.
Och efter alla bilder dyker Salems bästa låt upp, från "Astronaut". Wooooow.

Ps. Jag VET att majoriteten av bilderna är suddiga som in i helvete och alltmänt blä:iga, men jag fotade med kameran jag hade med mig till Arvika förra året. That says it all. Hahah. Ds.

Ps 2. Såg ju revyn igår, jävligt bra. En gammal klasskamrat från gymnasiet var med, otroligt duktig är vad hon är! Men, jag måste ändock säga att spexet var bättre. Vet inte riktigt, det var liksom... Sjukare. Hahah! Ds 2.

:*
/L.


AntipiratBYRÅN. He-he.

"Demonstranterna" var bäst. Hahahahah!!!!


"Vi SKÄR i budgeten - Emopartiet." Hahahah.

Hahah, ja...

Jag lol-ade högt och ljudligt åt dalahästen, hahah...


"Vi passar inte in". Notera att 'Zlatan' sitter där bak, man bara "okej...?", hahah!

En utav alla miljarder orkestrar lade sig ned och spelade. Jag blev jäääkligt impad. Min moder är där i vänstra hörnet med filmkameran i högsta hugg, för övrigt. Hahah. Mutter.

SJÄLVKLART hade det kungliga bröllopet en egen vagn!

Viccan och Danne!

Och så drev de med Anna Anka, såklart! Hehe.

Hell's Angels, hahahahahahahah! Så bäst!

Fick med X2010 också... Hahah, helt stört!
Har lite fler bilder, orkar inte lägga upp bara! Hah. Här fick ni iallafall några guldkorn.

And now... Salle!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0