June, lovely June

Alltså herregud...
Satt här och slappade (som vanligt) tillsammans med min bästa vän iTunes, sätter igång "Hail Hail" och...
Alltså fattar ni att...
NÄSTA månad skall JAG se PEARL JAM!
Alltså... Många alltså'n nu...
Världens största lilla band som betytt ungefär allting vad handlar om min överlevnad, styrka... allt.
NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSTA MÅNAD! För helvete! Är jag beredd? Är jag beredd att uppleva, höra alla dessa melodier som varit, och är, som ett gäng bästa vänner för mig?
Är jag beredd att se Stone, Mike, Jeff, Matt och, framförallt......... Eddie Vedder?
Är jag beredd? Självklart är jag fan beredd, men alltså...
Är jag verkligen beredd? Fyfan. Och att läsa alla setlists från den pågående USA-turnén gör mig inte direkt mindre nervös. Wow! Wow, wow, wow!
Nä, nu måste jag sluta babbla...
Tänkte bara meddela att jag, Liv, insett att jag skall se Pearl Jam NÄSTA månad och är jävligt nervös, men framför allt:
LYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYCKLIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:*
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0