Hungarian phrasebook

Mornin'.
I guess A LOT of people ligger och sussar just nu, och när de sedan vaknar kommer världens bakfylla hälsa dom välkomna. Usch, fyfan.
Själv då? Nej, nej, det enda alkholhaltiga intaget jag drack igår var ett glas vitt.
Var hemma igår, käkade mandeltårta, drack och kollade på Monty Python.
Orkar verkligen inte med Stadsparken, och vädret var så jäkla kasst så jag hade ändå inte velat gå ut. Det är alltid så JÄKLA mycket folk i Stadsparken when it's valborg, 90% drägg, så näe, not my cup of tea anymore.
Så gårkvällen blev väldigt lyckad och mysig, jag vet inte när jag hade en ledig helg senast, det har antingen varit tentaplugg eller lektionsplanering på schemat... Men nu så!

Idag blir det också slappande, final i Körslaget ikväll (yes, I'm a geek), during the day... Don't really know. Lite mer Monty och så skall jag kolla upp lite skolrelaterade grejer... You see, ingen 100% ledighet någonsin...
Uh.

Igår var det för övrigt två månader till Pearl Jam. Wow, people.
57 dagar tills vi åker, 60 dagar tills spelningen.
Shit! Åh, vad jag längtar!

Näe, nu skall jag kolla på lite South Park-avsnitt som jag missat (watchxonline är bästa sidan för serier!) och slappa lite mer. Ååååååååh vad jag har längtat efter att bara kunna ligga i soffan och göra nada!

Ha en fin helg. ^^
Puss. :*
/Liv.

:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0