Heeeeeee Yaaaaaaa

Hej allihopa.
Nu äre helg igen! Det är helt galet hur fort tiden går...
Spenderade gårkvällen hos my love S, tillsammans med hennes moder satt vi och kollade på fantastiska The Umbilical Brothers. Herregud vad jag skrattade!! Förstår Verkligen varför S har tjatat så mycket om att jag måste kolla på live-DVD'erna, för wow... Otroligt talangfulla, och så roliga att jag vet inte vad! Hahahahah.
Orkar inte beskriva, sök efter dem på youtube så förstår ni vad jag menar... Humor på HÖG nivå! :-)
Skall inte göra något annat speciellt i helgen, känner att jag börjar bli lite krasslig, så behöver bara ligga hemma och kurera mig så jag icke bli sjuk.. Vi har en massa arbete som väntar för min grupp i skolan nästa vecka, redigering och liknande, så det hade inte varit så jättefett att bli sjuk, inte...
För övrigt känns det som att jag har en ny dator. Yes, it's true. Alltså, jag har inte en ny dator (I wish), men det Känns som det. Why? - Jag bytte från Internet Explorer till Google Chrome. Sicken skillnad. And it feels grrrr-r-r-reat!
Jag är som ett litet barn på julafton, helt "wow":ad... Haha. Nörd.
Nu skall jag kolla på lite Family Guy.
Ha en skön lördag, y'all!
Puss :*
/Liv.
PS. 50 dagar till vi drar till Berlin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3. DS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0