Betterman

Hej.
Har haft en jobbig dag, denna dag har faktiskt sugit riktigt jävla mycket, om jag får vara ärlig.
- Jag har pratat med min farsa, that's why. Han är en riktigt jäkla egoistisk idiot.
Awell. Tur att man inte är 11 längre och tar åt sig av allt skit han babblar om.

Till något roligare: Imorgon är det en månad tills vi drar till Berlin! Så fantastiskt. Fyfan vad jag längtar.
Älskade Pearl Jam. Behöver komma bort från egoistiska föräldrar. Behöver få känna lite, med risk för att låta patetiskt överdriven men it's the truth darlings, lycka.

Imorgon har jag en examination, den där jäkla rumsliga examinationen jag snackade om. Kommer gå finemang känner jag på mig. Lite ego sådär. Hah.

Näe, nu skall jag fortsätta lyssna på älskade PJ och lägga lite pussel.
:*
/L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0