Wee

SÅ underbart väder det har varit idag! Sol, sol och åter sol!
Visst, i Malmö blåste det iskallt, men fan... Det var SOLIGT!
Nu känns inte de där 119 dagarna så långt bort iallafall! :-)

För övrigt håller jag på och lagar mat, insett att jag är sämst på att steka fisk i ugnen. Hur i hellskotta skall det se ut när det är färdigt?
Och så har jag bestämt mig för att ersätta allt jävla sött med frukt. Typ. Mest iallafall. Figuren börjar se lite ledsen ut, haha.
Ledig imorgon, ohyeah. Då jag inte har något skolskit att fixa tror jag bestämt det blir capuccino och The Sims 3. Fyfan vad gött, ja det blir det!

Nu skall jag försöka lösa matproblemet... Haha. Fyfan.

Puss. :*
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0