This is the world that he wants

Mornin'.
Sitter här färdigfixad och skall snart iväg till skolan och arbeta lite med mina gruppmedlemmar.
Översättning av ovanstående mening: Sitter här färdigfixad och skall snart iväg till skolan och flumma som fan.

Sitter och lyssnar på Jamiroquai. "World that he wants". Oh My. Jay Kay har verkligen rösten med stort R.
De har announcat lite festivalspelningar runt omkring vår jord, tror jag lägger undan lite mer pengar nu framöver Ifall Att, liksom. Tänk att se J live, W to the O to the W. Mip.

Awell. Lunch/Middag på Ariman med min älskling Amanda idag, I've missed her. Skitlänge sedan vi såg sist, måste nästa vara....... En vecka sedan. Haha, men för något år sedan sågs vi Varje dag, and by that I mean Varje dag. Nu har båda så jävla mycket att göra, så det blir oftast en gång i veckan. Min lilla bebis, det är lika underbart varje gång man träffar henne.
Oj, vilken kärleksförklaring, haha. But I love her, she's one of the absolute best.

Aja, nu skall jag fortsätta lyssna på lilla Jay och snart dra iväg.
Ha en vacker dag snyggingar, här nedan får ni en bild på hur jag skulle vilja gå klädd idag.
Istället går jag näck. Haha, maybe not.

The brud to the höger. Wow, you hottie.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0