Dogwash

Förra årets Arvikafestival var, åtminstone för A och min del, enbart tillägnad Depeche Mode.
Dock stod inte synthgudarna för festivalens spelning.
Nej, det gjorde ett Helt annat band, ett band man kanske inte tänker "Åh, Arvikafestivalband!" om man ser utifrån synthvyn.
Jo, jag snackar om Mustasch.

Jävlar vilken spelning de drog till med på Arvika! Till och med A, som Verkligen inte är en rocktös, tyckte de var grymma. För min del var det ungefär musikalisk orgasm på den spelningen, och Mustasch överhuvudtaget.
Egentligen är musiken för hård för att vara my egentliga cup of tea. Men nu när jag lyssnar igenom dom på Grooveshark... Oh my. Fy fan vad härlig musik, så perfekt.


Var bara tvungen att skriva ovanstående två stycken, sorry. Blev bara så paff över hur awesome musiken är. Puss på dom.

Har bara slappat i helgen. Fredag var Skittrevligt, really! God fransk löksoppa med doppat bröd och hela faderullan. "Mummig" äppelkaka, samt det godaste mousserade vinet jag ever tasted. Måste dra en runda till Systemet och leta efter det känner jag...

Hoppas ni hade en mysig/galen/härlig helg, snuttar.
:*
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0