All the love in the world

Ey yo.
Idag hade vi redovisning. Den bestod utav dels en film, samt en gestalning "live". Mina lärare tyckte det var en finemang idé. Åh, vad underbart att höra! Och de skrattade, herre vad flum-läraren flum-skrattade! Bra tecken.

Sitter och läser i en bok om rollspel ute i praktiken, sjukt intressant, och viktigt.
Okej, fyfan vad ointressant för er att läsa, hahah. Sorry.

Men åh, vet ni en fruktansvärt vacker sak? Igår var det 100 dagar till Pearl Jam! Alltså är det 99 dagar kvar!
Åhhhhh. Fan vad jag längtar. Och solen skiner. Och jag läser en intressant bok.
´
Allt är fanemig jävligt bra just nu.

Vet inte om jag skrev det i förra inlägget, men iallafall, nästa kurs jag läser kommer jag ha min gamla mellanstadielärare som en utav kursledarna. Haha, shit vad flummigt! Undra om hon känner igen mig... Hehe.

Hoppas ni har haft en fin dag :*
Puss.
/Liv.

Miss my pingla A. Båda har så bajsigt mycket att göra för tillfället att vi knappt hinner ses. :'( Men på måndag så! Puss på dig honung!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0