Scar tissue

Varit inne i stan hela dagen med kära Anna. Kollat runt på bebiskläder och barnvagnar (nej, jag är inte gravid - Anna är, sjätte månaden), samt fikat och myst. Trist med ösregn dock.
Idag tar treorna på Spyken studenten. Tänka sig, det är tre år sedan jag tog studenten! SHIT!!!
Tiden har gått så jääääkla snabbt. I kinda like it. Dock känner jag mig jävligt gammal när jag ser de glada 18/19-åringarna flumma runt på flaken. Åh, studenten var verkligen jäkla härlig!

Awell.

Usch, vill ha sol och varmt och somrigt. Just nu känns det som oktober ute. Så jäkla tråkigt.

17 dagar till Berlin. Yeeeee!

För övrigt har jag börjat läsa Anthony Kiedis (RHCP, if you didn't know) självbiografi. Läste den för tre år sedan och har tagit ut den ur bokhyllan igen. Otroligt känslig och stark bok. Den mannen har varit med om en hel jävla del.

Aja, hoppas ni haft en fin dag.
:*
/L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0