Darling,

Hej vänner.
Lyssnar på en såkallad hidden track från ett Pearl Jam-album. Det är lite Jim (Doors) feeling över det hela, "the american desert"-musik, som jag som gammal Doors-fan så fint kallar det, en pratandes Eddie. Hans vackra mörka röst som jag älskar och har älskat så jävla länge. Åh. Snart se jag honom. Det är så makalöst vackert. Jag börjar nästan gråta bara jag tänker på det. Det kommer att bli så mäktigt.

Jag skall se Pearl Jam. Älskade, älskade, bästa Pearl Jam. ÅH. <3
Puss. Alltså, så många pussar, älsklingar.

:')

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH.
Förlåt men wowowowowow, om 16 dagar ser jag dem. 16!!! Jag började räkna när det var 198. PUSS.

:'*


Lyssna på rösten... Magisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0