Brother

Pengar växlade, solglasögon köpta, bok köpt, kolloni vattnad+rensad, pastan kokar.
Intensiv förmiddag, hell yeah. Hah.

Snart in till stan och träffa älskade A. Skulle egentligen träffat henne imorrn, men blev ändrade planer. Älskade lilla A, she's the best.

Dom är så söta på vandrarhemmet i Berlin. Eller de verkar iallafall vara det. Eller så bara driver de med mig. Hahah.
L-ä-n-g-t-a-r!
Behöver verkligen komma bort från Lund och Sweden, se något nytt, aldrig varit i Berlin ju. Nästan alla jag pratat med som varit där säger att det är en otroligt vacker stad. Goda sushirestauranger och många second hand-affärer. Me like, very much. Hoho.
Det enda jag vet for sure att jag skall leta efter när jag är där är låga vita eller gräddvita Converse. Jag vet, jag vet, det finns också i Sverige, men skall tydligen vara mycket billigare utomlands. När A var i Amsterdam köpte hon ett par för några hundringar billigare än i Sverige. Så I hope it's samma i Berlin!
Åhhhh vad jag längtar!
Kommer vara skitfint väder nästan alla dagar vi är där, åtminstone om man får tro alla vädersiter. Enligt en sida kommer det vara 25 grader och sol när vi ser Pearl Jam. Åh, fantastico! ♥

Nej, nu skall jag fixa med maten och sedan åka och träffa fina A!
:*
/L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0