Ja, ni...

Okej, nu har jag lyssnar på "In Full Regalia".
Eller, okej, förlåt, jag ljög. Jag lyssnade på två och en halv låt, sen orkade jag inte mer. Kanske lyssnar mer, får se. Men just nu, nej, helvete heller.
Gick bra tills jag kom till den där "Have you ever heard a song". Så snodd. "Barnatro" nästintill rakt igenom. Kanske meningen, who knows. Någonting säger mig dock att det inte är det. Ark är rätt bra på att sno. Ett exempel är "You, who stole my solitude".

Jag måste dock säga att det jag hört från skivan hittils är waaay bättre än förra. Förra skivan hade ett bra spår, "Prayer for the weekend". Den var väl på förra skivan? Haha, brakoll.se...

Satte på lite Bowie istället. Länge sedan jag lyssnade på den mannens musik. När jag var 13-14 lyssnade jag apmycket på Bowie. Riktigt jäkla bra.

Träffade för övrigt S och A idag, dock ej samtidigt. A's mage blir bara större och större, hon är ju gravid. Vecka 31 nu, tiden går så fort, må jag säga!

Nu skall jag käka nybakade (nybakta? Vad fan säger man?) kanelbullar. Boom-boomeli-boom-boom.
/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0