Porch

Så nu har vi då boende i Berlin...
Sitter och lyssnar på Pearl Jam och fan, egentligen borde jag inte, blir så jävla nervös.
Eddies sammetslena röst, den vackra, otroligt känsliga musiken.
Fy fan, vänner, detta är det bästa e-v-e-r. Snart är det mars och oh, vad vackert.
Kan bara säga vackert, för det är fan det det är.

Nedanstående låt och framförande får mig Verkligen att inse att jag faktiskt skall se dom. Jag skall fan i mig se Pearl Jam. Sure, framträdandet nedanför är snart 18 år gammalt, men I can tell you, they still got the same feeling. Det är en av tusen andra saker som gör dom till ett så amazing band.
ÅH.
Lilla Eddie med den stora rösten.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! Kan du skicka mig mejl så

att jag kan fråga en lite längre fråga?:)

Tack! silenceisgoldeNN(at)gmail.com

2010-02-22 @ 16:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0