Spåret. På. På. Spåret

Ett litet snabbt inlägg innan världens bästa "På Spåret" börjar (tyvärr med deppiga Birro som skall göra det han är bäst på; deppa).

För övrigt, en man:
SALEM
AL
FAKIR

Sedan hans älskade uppenbarande med sin fantastiska låt i Melodifestivalen i lördags har jag återigen börjat lyssna apmycket på honom, speciellt debutskivan. Fy faaan, den mannen är egentligen bäst. I Sverige är han iallafall bäst, bäst och bäst.

OCH DET ÄR HELG! Självklart är jag tvungen att skriva det med, så jäkla mycket kärlek på det. Lite trist att praktiken är över för denna gång, kommer sakna mina små crazy sjuor, but I'll be back, som Schwazzan en gång sade...

...

Så, nu skall jag kolla på Deppot och njuta av ett av de absolut bästa programmen ever.

...

Ok, nu får jag veta att "På spåret" inte börjar förren 20.30 av någon jävla anledning, aja, mer tid till flummande på youtube, haha... Säger bara en sak: Sök på "Falling people", HAH! Skrattgråt på hög nivå!

Ha en lovely kväll!
Puss.
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0