Oh.

Fredag. ♥
Skola till 12.00, sedan hem och börja lägga upp mallen för ett arbete, samt ha Monty Python i bakgrunden för, kanske inte inspiration då det skall vara ett seriöst arbete, men väldigt mycket pepp.
Sedan är det Salo-dokumentären ikväll, fast fan, varför skall det vara samtidigt som På Spåret? Jävligt irriterande... Vi får la se hur vi gör med den saken.
Imorgon kommer min storebror på besök. Det blir flum, Oscarsfilmgluttande, samt hånskratt åt Mello.
Söndag blir väl plugg, antar jag.

Rätt skön helg. Jag är så jävla sliten och stressad, att partaj och liknande finns inte på kartan, iallafall inte de närmsta veckorna. Uh. Kul.

Hoppas ni får en fin och skön helg bebisar, nu skall jag iväg till bussen.
Puss.
/Liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0