Wwwea

God fortsättning people!
Har haft en riktigt skön julhelg (tog en extra ledig dag yesterday, hehe) med tons of fettig mat, så nu känner jag mig lite som Barbapappa, eller möjligtvis Barbamamma, hehe. Men trevligt var det!
Önskade mig ingenting i år, förutom en ny, asbra handkräm då mina händer (framförallt knogar) är sjukt torra konstant. Så det fick jag! Nice. Och en riktigt snygg klocka, herregud vad förälskad jag är i den! Rolling Stone's megabok om 90-talets musik, gissa om jag blev happy? Hihi. Och lite annat fint! :)
Hoppas ni hade en mysig jul!

Nu sitter jag och skriver en uppsats som ska in om några veckor, lika bra att sätta igång med den. Mycket som ska skrivas och göras nu innan kursslutet i mitten av januari.. Sedan börjar första sidoämneskursen! 30 hp svenska, som tidigaren nämnt. Ser mycket fram emot det, men man, såg mitt schema, jäklar vad mycket vi ska göra... Stay positive och focused, är allt jag kan säga!

Mami och jag har suttit och drömt oss iväg till familjens (och kära mormor som hänger med) resa till Grekland i sommar. Vi är borta i cirka tre veckor, så underbart! Vi är först i Athen i några dagar, sedan åker vi vidare till ön Poros och är där i ca en vecka, för att sedan åka runt till de små öarna och gamla, historiska städer. Längtar! Älskar Greklands historia, otroligt intressant och spännande. Kommer bli en fantastisk resa!
Så skönt att drömma sig bort till den varma, underbara sommaren när det är svinkallt och snöigt utanför fönstret... Gah, är så trött på snön och kylan! Så, nu var det en väldigt snöig och fin jul - nu får gärna snön smälta och våren/sommaren komma! Please...

Nepp, nu måste jag fortsätta skriva på min uppsats, måste komma en bit på den så jag slipper ha megamegamegaångest! Hehe...
Ha det fint, vi hörs!
Pusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0