Snow

Hej finisar! Sorry för den dåliga uppdateringen, you know hur det är i juletid, femtioelva saker att göra.
Nu har jag jullov! Yeea! Eller ja, jag har haft det sedan tisdags, sjukt underbart! Dock har jag en uppsats som ska skrivas, men den hugger jag i efter julhelgen.

Mysigt med jul! Dock är jag väldigt, väldigt trött och schleten. Då är julen perfekt, då det ska vara en tid där man kan slappna av, umgås med de man tycker om och bara vara. Fast ja, den moderna bilden av julen är väl snarare panikpanikpanik och irritationirritationirritation. Calm down, people!
Idag ska jag återigen få ta del av det lundensiska juldampet då jag måste iväg och handla mammis julklappar, samt några fler till mina kära bröder. Det kommer vara daaaaamp, men ja, jag måste. Vet vad jag ska handla, annars hade det varit riktigt drygt! Uäk.

Vi hörs lite senare idag, nu ska jag iväg med bussen! Ta hand om er i snöstormen, var rädda om er!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0