No more

The Ark lägger ned. Efter en samlingsplatta och vår-sommarturné går bandet skilda vägar.
Tja, vad ska man säga? På ett sätt berör det mig inte alls, då det var ett bra gäng år sedan jag lyssnade aktivt på dem. Å andra sidan berör det mig ändå, såklart. Bandet var literally mitt liv från 2000 och fem år framåt. Det hjälpte till att forma mig till den personen jag är idag. En otrolig hjälp att finna den inre styrka jag behövde för att klara av all skit omkring mig.

Så det är trist att de lägger ned, men jag förstår dem. Okej, nu vet jag inte anledningen till varför de lägger ned, men jag kan tänka mig att det handlar om att de helt enkelt vill gå vidare. Sedan -91 har de hållt på, så jag förstår dem. De är ju inte direkt några spillevinkar längre, hehe.

Såg på deras hemsida att de kommer till KB i mars nästa år, måste helt klart gå dit. Uppleva lite gamla minnen, njuta av den musik som, med (tyvärr) sjukt mycket undantag, är riktigt bra.

Nu ska jag proppa in lite mer STP i mp3'n och sen dra iväg till Malmö. Ha en fin dag! Puss.

Länge sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0