Whoao-oh-oh-oh

Tiiiiiiir-r-r-ed. Det duggade endast lite när min klasskompis och jag gick ut på en långpromenad, men självklart, SJÄLVKLART!, började det ÖSA ner efter en stund, yeay... Dock var det mysigt, och vi var utrustade med regnjackor, så det var lugnt.
Och det fortsatte att ÖSA ner när jag gick till Nova och mötte upp med min bror, and it didn't stop. Just kept on raining. Så jag är ganska så säker på att jag kommer att vakna upp rövförkyld imorgon... Trevligt.

Inhandlade en ny almenacka och en fancy stiftpenna. Yeah.

Är riktigt trött, skall nog inte skriva mer på detta inlägg, kommer bara bli överflummigt då. Vi hörs senare ikväll babes. Hoppas ni haft och har en fin dag. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0