Yeah

Hello.
Har haft en mycket skön helg. I fredags drog jag till Ariman med H, vi tog ett gäng öl och catchade up om vad som hänt på senaste. Slutade kvällen med en inte så jättegod kebab. Fyfan vad äcklig den var. Kommer inte äta kebab på ett bra jävla tag. Uäk.
Igår gjorde jag i princip ingenting, låg bara hemma och göttade mig i soffan, käkade marängswiss vilket fick mig att känna mig som en jävla valross. Gott var det iallafall, and that's what counts.
Idag har också varit en dag i slappandets tecken, förutom en runda till kollonin där jag slet som en man. Hah.
Så det har varit en väldigt skön helg, to sum it up. Jobb hela nästa vecka, så man får passa på att slappa.
I don't mind working, though. Tiden går fortare och jag har ett jävligt roligt jobb. Och cashen förstås, haha.

Nepp, nu skall jag fortsätta slappa, hehe.

Ps. Galliano, menswear fall -10 är galet snygg, älskar Holmes-temat. Han är grymmast. Och så vill jag ha denna halsduken från Gaultier, snygggggg-g-g-g. Ja, jag kollade på senaste avsnittet av "Fashion". Fast jag hatar programledaren. Ds.

Ps2. Varför bloggar jag om herrmode? Wierdo... Ds2.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0